پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید مدیران شرکت ملی حفاری ایران از پارک علم و فناوری خراسان

بازدید مدیران شرکت ملی حفاری ایران از پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/03/13

با هدف معرفی ظرفیت شرکت‌های فناور حوزه حفاری، مدیران شرکت ملی حفاری ایران در پارک علم و فناوری خراسان حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان در این نشست حسینعلی اخلاقی، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان به معرفی فرایندها و تجارب پارک علم و فناوری خراسان در عقد قراردادهای پژوهشی و تجاری در این حوزه پرداخت. 

ساناز حسینیان نژاد، رئیس اداره توسعه بازار و پروژه‌ها نیز در خصوص مدل‌های همکاری، نحوه تسهیل‌گری در اخذ مجوزهای ترک تشریفات و ابزارهای پارک علم و فناوری خراسان در بهم‌رسانی عرضه و تقاضا توضیحاتی را ارائه کرد. 

حمیدرضا خوشایند، مشاور عالی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ضمن ابراز خرسندی از ظرفیت قابل توجه شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان در خصوص برنامه ریزی بازدید متقابل از ظرفیت‌های شرکت ملی حفاری ایران اعلام آمادگی کرد.

در ادامه بیک زاده، مدیر پژوهش شرکت ملی حفاری ایران به معرفی درگاه‌های ارتباطی شرکت‌ها جهت ادامه تعاملات پرداخت.

در این جلسه در خصوص انواع ولوهای ابزار دقیق، سیل‌های فلزی، مبدل‌های وارداتی صفحه ای، قطعات لاستیکی حوزه نفت ، انواع سیستم‌های کنترل، سیستم اتوماسیون صنعتی یکپارچه، دستگاه آبکشی مخازن نفت خام و تصفیه صحبت شد. 

همچنین در حاشیه این نشست، اعضای شرکت ملی حفاری ایران از شرکت‌های کاوش صنعت توس، سیما طراحان و بهپویان امین منتظر بازدید به عمل آورده و شرکت‌های حاضر به معرفی محصولات خود پرداختند.

دانلود پیوست خبر ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری بازدید1 بازدید1 بازدید3
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.